Ne pierdem BILLA dupa reduceri
Astazi, psihologii au putut analiza, din nou, spiritul de turma. In Alexandru, in locul fostului centru comercial Minerva s-a deschis, cu surle, baloane si trambite un nou magazim Billa. Anuntat cu o mare de reduceri (de cativa lei) si cu bonuri valorice de 10 lei pentru primii 500 de clienti ce achizitioneaza produse care sa depaseasca suma de 50 de lei – evenimentul a fost, se pare, un succes.
Cozile au inceput sa se formeze de pe la ora 5, iar balamucul a fost garantat. Ca aveau, ca n-aveau nevoie, oamenii au cumparat de toate, pe principiul – de ce sa lasi pe maine ce poti lua astazi?
Mama a fost plecata prin oras, de dimineata, cu treaba. La intoarcere, a luat maxi 28. In Galata, s-au suit doua babute care abia se puteau misca. Au coborat la Minerva – si mama la fel, pentru ca pe aici ne avem casa. Ciudat si minunat a fost pentru mama ca, atunci cand a ajuns in dreptul cozii de la Billa, sa le vada pe bunici deja asezate la rand. Probabil ca entuziasmul le daduse aaaripiii! Ca altfel nu se explica…
2 Comments
Ionut Popescu
poze si film de la "marele eveniment" 🙂
Serban Enache
Sunt crede tehnicile astea de atragere a clientilor, pe care le folosesc hypermarketurile astea. N-avem locuri de parcare, n-avem borduri pe care sa mearga pietonii normal, n-avem sosele, in schimb avem magazine soro, ca sa-l parafrazez pe George Carlin, many many malls, major-malls and mini-malls and between the minimals they put the mini-marts… Mi-e si urat sa ma uit la niste oameni infometati si infrigurati, care se comporta ca niste animale, fiindca multi dintre ei nu cumpara nimic, sau mai nimic…