Iartă, Doamne, cretinii!

Cum ar fi să provoci şoc şi groază – doar ca să faci o reclamă la nişte pastile? La asta s-au gândit, probabil, nişte oameni care n-au, din păcate, nici minte… nici suflet. Ei au făcut două clipuri, prin care îndeamnă la ură. La ura de părinţi şi la ura de copii bolnavi – pentru a iubi, într-un final, medicamentele (suplimente nutritive)!
Am rămas, pe bune, şocată şi îngrozită atunci când am văzut, la Cabral, acest mod de a face promovare. Nu. Nu Cabral promovează aşa ceva. El atrage, însă, atenţia! Că toată ura se va întoarce asupra produsului şi a producătorilor!

Cum este posibil să se gândească cineva cu ură la propriul copil autist? Ori la părintele care suferă de Alezheimer? E drept că poţi urî boala. Poţi urî situaţia în care te afli. Neputinţa. Orice face rău părintelui sau copilului tău. Dar, poţi vreodată să urăşti carne din carnea ta? Sufletul tău – pentru care lupţi neîncetat?
Ideea în sine, de ură – mie îmi displace. Dar, dacă e să ne băgăm în această horă hidoasă a urii… eu pot să urăsc creierele acelea nespălate care au conceput şi, mai ales – care au acceptat ca aceste filmuleţe să vadă lumina zilei?
O să vă moară-n chinuri produsul, dragii mei! Şi, pentru asta, meritaţi promovare! Intensă! 

Sper să va lumineze Dumnezeu sufletele şi să aveţi curajul să ieşiţi şi să vă cereţi iertare, public, pentru jegul pe care l-aţi produs! Pentru jignirea pe care aţi adus-o la atâţia părinţi şi copii chinuiţi, care şi-ar da viaţa pentru sănătatea celor dragi ai lor!

S-ar putea să-ţi placă şi...

16 comentarii

  1. Cred ca un parinte adevarat ar iubi fiecare clipa pe care Dumnezeu i-o ofera alaturi de copilul sau, indiferent cum ar fi el. Si mai cred ca exista si astfel de gandiri, asa cum sunt ele prezentate in clip, care in niciun caz nu ar trebui sa fie folosite ca reprezentative

  2. Eu nu am inteles asa filmuletele, ci doar ca prezentand gandurile acelor persoane care trec prin situatii dificile si, intr-un moment din viata lor, simt ca nu mai pot. Dar filmuletul „Uraste-ti baietelul” se termina cu urmatoarea precizare:”Ce-o sa fac cu el de-acum? O sa il iubesc atat de mult pe cat il urasc astazi.”(cand simt ca nu mai pot), iar filmuletul „Uraste-ti tatal”se incheie cu urmatoarele cuvinte:”As vrea sa dau vina pe tine, dar nu pot pentru ca nu esti tu vinovat.”In fine, nu cred ca au fost foarte inspirati cei care au facut filmuletele respective, dar banuiesc ca toate persoanele care trec prin asemenea greutati s-au simtit la un moment dat depasite de situatie.Oricum, aceste ganduri si sentimente nu ar trebui promovate!

    1. Am un fiu, autist, de 8 ani si il iubesc din toata fiinta mea!Da avem si momente dificile,momente grele in lupta cu autismul insa niciodata nu m-am lasat depasita de situatie ci am luptat pentru puiul meu indiferent cat de grea a fost batalia. Ura nu-si are locul in asemenea situatii,avem nevoie doar de multa , multa IUBIRE!

    2. Trăirile oamenilor sunt multe și intense. Poate că mare parte dintre gânduri sună chiar așa. Dar, ai numărat de câte ori se vorbește despre URĂ? O ură nu îndreptată către boală – ci către persoană!
      Asta este inadmisibil! Sfidător!
      Cum să promovezi niște vitamine… vorbind despre ură?

  3. Am vazut reclama pe Net! Am ramas fara cuvinte, am recitit crezand ca nu vad vine….am asteptat reluarea ca sa fiu sigura ca-s in toate mintile si ca ceea ce vad e adevarat….
    Incredibil! Nu doar ca indeamna la ura, mesajul duce mult mai departe. Poate vor sa se aprobe si la noi eutanasia. Poate se vrea reinfiintarea lagarelor….selectia si….rasa ariana.
    Criminali imbracati in haine de Fat- Frumos si Ileana Cosanzeana.

    1. Îndeamnă la multe! Și, toate… pentru a crea iluzia că niște vitamine – suplimente alimentare – pot readuce iubirea și sănătatea în viețile oamenilor… Jenant.

  4. Oribil!
    Eu ma intreb ce face CNA ul, ca mereu sunt preocupati sa fie respectat timpul de reclama…….etc, dar nu vad promovarea non culturii.

  5. Anda, deoarece activez cu acesti creativi iti voi oferi explicatia, care este simpla.

    „Aceasta campanie este creata pentru buzz.”

    Deci limita imbecilitatii poate fi oricand incalcata pentru buzz.

  6. incredibil, dar posibil!
    am trait s-o vad si pe asta. nu mai stie lumea cum sa vanda produsul…dar, Doamne iarta-ma, chiar nu puteau atrage atentia altcumva?da, si ura e un sentiment uman, existent pe toate drumurile, dar, rational vorbind, la romani nu prinde o reclama atat de „dura”. ba din contra, iti atrage atentia, dar nu te determina sa incerci produsul. o reclama extrem de proasta, parerea mea. si pt firma producatoare, inceput de sfarsit!

  7. Doamne! Intreaga reclama este o mare prostie. Un parinte care a dat viata unui copil nu il poate uri doar pentru ca este bolnav… tot va fi o parte din el/ea. In loc sa ii indemne pe parinti sa isi iubeasca copii si sa le sprijine sa faca fata ei fac asemenea reclame. Aceste persoane au probleme serioase.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *