Ce poti invata din reclame
* E o placere sa lingi branza de pe jos si sa-ti bagi degetele nespalate in gura.
* E ok sa faci baie o data vara si nu atat de des iarna.
* Poti vorbi la telefon pana iti crapa capul.
* Un masaj sexos te scoate din boala.
* Daca te superi ori te roade invidia, poti sa-ti dai foc la masina.
* Detergentul/ samponul/ gelul de dus se poarta in poseta, ca sa le scoti atunci cand simti nevoia sa te lauzi.
* O cafea buna iti aduce toti vecinii la usa.
* O replica de pervers impreuneaza sucul cu apa.
* Orice mamica se poate transforma intr-un ninja taietor de fructe.
* Nu imprumuta carti prietenilor! Mai bine le dai o lingura de zahar.
* Cumpara orice, in prostie – doar e promotie!
* Daca ai gasit o farmacie pe gustul si pe buzunarul tau, trebuie neaparat sa-i faci un cantecel.
* Nu e bun nici prea tare, nici prea moale, nici prea acru – mai ales daca e de la oras.
* Fructele sunt un soi de canibali, isi adora propriul suc.
* Fata ta e mai trista, cu cat timpul petrecut zilnic la toaleta e mai mare.
* Daca nu folosesti oglinda, tenul tau e mai catifelat.
* Menopauza e o binecuvantare, atunci cand ai crema potrivita.
* Un barbat nu poate face reclama la bule de ciocolata decat dezbracat. Ce mai conteaza daca spune ca 37 (de grade – temperatura corpului) – e o cifra?
Update
Citeste si: Ce poti invata din reclame (II)
7 Comments
Anonymous
HaHa!!! Foarte adevarat!!
Elenuk
senzational, anda!!! mi-ai facut ziua mult mai frumoasa! multumesc pentru inseninare!
Reclame Tv
Bravo, esti o adevarata devoratoare de publicitate. Felicitari pentru articol.
anda_elena
🙂 multumesc
Anonymous
ce pacat ca nu poti sa vezi dincolo de imagini, desi sunt de acord cu tine in 60% din cazurile descrise, unele spoturi abordeaza problema sub forma unei metafore (vezi mama ninja) unele vor sa se pozitioneze altfel decat celelalte (vezi Joe Aero) iar unele vin ca solutie la probleme reale (presupun ca menopauza e naspa, dar cred ca e si mai naspa cu riduri).
nu ca vreau sa iau apararea industriei in care lucrez insa unele din spoturile astea au fost filmate dupa luni de sudoare dupa feedbackul clientilor.
P.S. da, unele sunt plain idiot, ca alea cu femeile care scot detergent din geanta, uscaturile din padure… oricum best practice recomand campanii romanesti ca: Rom Autentic sau Concert la Injectoare pt Petrom Efix
anda_elena
Deci, tot ce ai inteles tu e ca nu vad dincolo de imagini si ca nu inteleg metaforele. Ok 🙂
Pingback: