Ne pierdem BILLA dupa reduceri

Astazi, psihologii au putut analiza, din nou, spiritul de turma. In Alexandru, in locul fostului centru comercial Minerva s-a deschis, cu surle, baloane si trambite un nou magazim Billa. Anuntat cu o mare de reduceri (de cativa lei) si cu bonuri valorice de 10 lei pentru primii 500 de clienti ce achizitioneaza produse care sa depaseasca suma de 50 de lei – evenimentul a fost, se pare, un succes.
Cozile au inceput sa se formeze de pe la ora 5, iar balamucul a fost garantat. Ca aveau, ca n-aveau nevoie, oamenii au cumparat de toate, pe principiul – de ce sa lasi pe maine ce poti lua astazi?
Mama a fost plecata prin oras, de dimineata, cu treaba. La intoarcere, a luat maxi 28. In Galata, s-au suit doua babute care abia se puteau misca. Au coborat la Minerva – si mama la fel, pentru ca pe aici ne avem casa. Ciudat si minunat a fost pentru mama ca, atunci cand a ajuns in dreptul cozii de la Billa, sa le vada pe bunici deja asezate la rand. Probabil ca entuziasmul le daduse aaaripiii! Ca altfel nu se explica…

S-ar putea să-ţi placă şi...

2 comentarii

  1. Sunt crede tehnicile astea de atragere a clientilor, pe care le folosesc hypermarketurile astea. N-avem locuri de parcare, n-avem borduri pe care sa mearga pietonii normal, n-avem sosele, in schimb avem magazine soro, ca sa-l parafrazez pe George Carlin, many many malls, major-malls and mini-malls and between the minimals they put the mini-marts… Mi-e si urat sa ma uit la niste oameni infometati si infrigurati, care se comporta ca niste animale, fiindca multi dintre ei nu cumpara nimic, sau mai nimic…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *